? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 24, 2011

me and a new project

orang sebelah aku ni name die hartini..my sister,my best fren..kami ada impian yang sama,cita2 yang sama...so terbentuklah biznes ni....

hujan sebenarnye ni..kikikiki...ade aku kesah???

kak tini and me

Disebabkan kami terlalu excited ngan our new project,nak tak nk,ujan ke banjir ke kami terpakse kluar gak..ermmm bila dah kluar tu ,almaklumlah..bergambo la kerja ku..ahaks.
PROJECT BARU?? heheheheh...kali ni project untuk ladies..untuk women yang nk cantik,yang nk kekalkan kecantikan dan keremajan sekaligus menjaga kesihatan dalam dan luar..hah!!! intrested?? nantikan yer..
ckit je lagi nk siap impian aku ni..yang penting aku dah cube sedaya upaya...80% dah siap. 20% tu yang kecik2 tinggal nk touch up jer.

^
^
^
^
JANGAN TAKUT UNUTK MENCUBA SESUATU YANG BARU..biz baru ke,kawan ngan orang baru kenal ke..sebab ada 2 kemungkinan:
a:berjaya
b:gagal
***klu BERJAYA,anda untung ribu2,anda dapat ramai kawan baru..
***klu GAGAL,anda rugi..tapi anda dapat pengalaman unutk dijadikan pengajaran mase depan.jadi JANGAN TAKUT GAGAL..SEBAB PENGALAMAN BUKAN BOLEH DIJUAL BELI...

doakan kejayaan saya yer sume....

0 ulasan: