? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 15, 2011

mama.... i love u...mama i care....

my mama..pn nurmah ahmad

Dulu kan masa kecik2 aku lah "ratu sentap" hehehehe.pantang ada yang tak kena..mesti menyentap punye lah..biaselah aku pompuan sowang,anak sulong lak tuh..kena sayang lebih la..its a MUST klu mama "bunyi" mesti 14 depa aku tarik muncung..pastu rumah boleh runtuh oo aku punya hentak kaki...adeh..ape punye prangai neh??!!!! walaupun prangai aku camtu,tapi mama tak pernah bunyi..mama tgk jer.,tak pernah pun naik tangan..
tapi sekarang...kami dah jauh sangat.."peristiwa" itu menjarakkan kami..tapi kasih sayang aku pada mama tetap macam dulu..walaupun bukan die yang melahirkan aku,tapi die yg membesarkan aku sepenuh jiwa raganya(tisu plessssss)..aku tahu mama tetap sayangkan aku,tetap mendoakan aku..sebab aku masih ingt kata-kata dia "along tetap anak mama,anak yg mama jaga dari kecil sampai besar..."
selagi ada hayat,i alwiz remember her..setiap kali kami bertemu,kami pura2 senyum...macam takde paper..honestly,aku ingin kami kembali sperti dulu..aku ingin peluk die seperti dulu.aku gagal!! gagal melawan ego bodoh aku sendiri...begitu juga dia.aku tahu dan aku kenal mama.senyumnya tak lagi semanis dulu.tawanya tak lagi seriang dulu...hatinya terluka.tapi mama,along jua sama terluka..kita sama2 jadi mangsa keadaan wahai ibuku...
InsyaAllah,sedaya upaya aku cube menyimpul semula ikatan kasih yang pernah terlerai..dia ibuku.,ibu kesyangan ku,ibu yg pernah tak tido malam kerana menjaga aku ketika aku sakit,ibu yg sentiasa bersama aku,walau ape pun keadaan..
Hanya Allah yang tahu hikmah disebalik segala kejadian.sebab Allah tahu yang terbaik untuk hambaNya..aku ingin berbakti,aku ingin membalas budi ibuku selagi dia belum menutup matanya.aku ingin sentiase dalam doanya...dan aku tahu,mama tak pernah jemu untuk mendoakan aku..

0 ulasan: