? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 21, 2011

kenapa org lain bleh,n knapa kita tak boleh?SEBAB kita sbuk dok buat alasan.bila perkataan susah dah sebati dlm hati dah serasi kat mulut,lama2 benda yg sennag pun jd susah.cubalh bg peluang unutk dri sendr rase tanggungjwb yg baru.setiap bnda yg kt nk,kena usaha,sebb dia xdtg ketuk pin2 umah.GAGAL STELAH USAHA LEBIH BAIK Dr SKADAR BERCKP TNPA BERBUAT APA2.sudah2lh kcewakn org dgn pragai kita yg beralsan,mdah putus asa,suka amik mudah setiap benda..sorry,saya tak mampu meluahkan dengan kata2..mungkin disini tempat yang lebih baik unutk saya meluahkan kekecewaan saya..sebolehnya saya tidak mahu ade yg terasa hati,dan tidak mahu mencetuskan pergaduhan walaupun sedikit...saya ingin bergembira disaat2 akhir saya...

0 ulasan: