? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 22, 2010

life back to normal

3 minggu dikampung..seronok..macam2 rasa ada...semuanya baru.situasi yang baru..insyAllah..semuanya ok.bukan senang nk terima perubahan dalam sekelip mata..but i try my best.semoga nnt tidak akan ada yang terkilan.don't judge the books by its cover..betul kata org..jgn menilai sesuatu slagi kita tidak merasainya sndiri..alhamdulillah,dia yang ku panggil "abah" seorang yang baik...(walaupun belum cukup baik untuk menggantikan tempat arwah abah)..namun aku tahu dia mampu membuatkan ummi bahagia..dia mampu menjaga umi disaat anak2nya berada jauh..dari mata umi aku tahu die bahagia,happy dengan kehidupan barunya.aku juga merasa bahagia melihat umi semakin gembira.namun jauh disudut hati,aku doakan semoga sentiase mereka sentiase kekal bahagia.akhir sekali,salam sayang untuk umi dan adik2..semoga kepulangan aku kali ini mampu membuat mereka gembira.

0 ulasan: