? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, November 7, 2012

selamat tinggal borneo

for long time not updating dis blog.. wut to do.. zaim naufal dah setahun sebulan..nureen najihah dah nak masuk darjah satu tahun depan.. but,the really good news is kitaorang dapat tukar ke semenanjung..dan yang paling menambahkan keseronokkan kami,kami dapat pulak balik kuantan.. yipppeeee,.buleh selalu balik kampung weh lepas ni
5 years in kota kinabalu,sabah...banyak kenangan pahit manis suka duka,mengajar saya tentang menghargai sebuah kehidupan yang sempurna.. sepanjang saya mnyelusuri jalan kenangan disabah,saya akui berkenalan dengan  "sabahan" memang menyeronokkan.saya kagum dengan semangat orang2 sabah..jiwa mereka tidak manja,mungkin juga kerana kesempitan hidup dan serba kekurangan..
entry ini saya khaskan buat orang yang paling istimewa...en.hussaini ibrahim dan puan.mariani ahmad..yang saya kenali sbagai mama dan baba..syukur alhamdulillah saya dipertemukan dengan orang2 yang hebat seperti mereka berdua..
2 insan kesayangan saya mama noly dan uncle hamid dan mama pah dan uncle mad noor terima kasih yang tak terucap..2 insan ini banyak berjasa buat saya..menjaga saya ketika saya berpantang...hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian berdua..
dan buat kawan2 kak tini,lina,kak ina,watie,mak arpiah,pheng,ayu,kak elly,kak ana dll yang mengenali saya,its such an wonderful moment!!! 
pasa 5hb lepas buat kesekian kalinya saya merentasi laut china selatan..
insyaAllah jika diberi peluang,dipanjangkan umur saya akan kesana lagi,tapi kali ini sebagai tetamu..
salam sayang dan salam rindu buat semua...saya sentiasa ingat pesanan semua "jangan lupa kami ye sue,bila balik semenanjung nanti.."