? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, June 30, 2012

separuh jiwaku pergi

27 JULY 2012..pergi sudah pengubat duka lara saya.. perginya nenda tersayang membawa separuh jiwa saya.die segalanya bagi saya.perginya die umpama hilang seorang ibu buat saya..orang pertama yang saya tuju setiap kali saya dihimpit masalah..orang pertama yang mendengar keluh kesah saya,suka duka saya,tangis gembira saya..nenda tersayang..entah bila saya akan balik kampung lagi.. tiada apa2 lagi untuk saya disitu..honestly saya pernah saya bayangkan bagaimana kalau satu hari nanti saya akan kehilangan dia.. rupanya realitinya lebit perit,lebih meneyedihkan..membayangkannya sahaja sudah cukup buat saya menangis..

jangan ditanya perasaan saya disaat ini,hari ini.. saya kosong..hilang sudah kegemburaan saya.namun hidup saya mesti diteruskan.. memori bersama nya tetap bersemadi.segala kata nasihatnya akan sentiasa saya ingat.. "nanti klu mok takdok doh,rajin2 lah sedekoh fatihah ko mok..jangan dok tinggal semaye tuh.." setiap kali saya balik,itulah yang dia pesan...