? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 15, 2012

15 january 2012

hari ni zaim naufal dah masuk 3 bulan. syukur alhamdulillah.sukanya bila tgk ank teruna saya tersenyum,ketawa mengekek..
dah 10hari dok kampung..honestly saya tak happy.. yer lansung tak happy.. saya rindukan rumah saya.. saya rindukan segalanya2.. saya rindukan kebebasan saya..bukan kata saya tak suka tinggal drumah mertua,cuma saya terlalu rindukan kehidupan kami yang dulu.
bertambah stress bila najihah mula tak minat nk sekolah.. saya tak tahu ape masalah die. bila tanya cikgu,everything ok katanya..mungkin juga masih baru dan terlalu awal.. najihah ade masalah nk meneyesuaikan diri dengan keadaan baru.. saya berdoa dan berharap sgt2 semoga keadaan ni tak lama..saya kesian dgn die,pergi sekolah dengan hati yg tak ceria..ikhlas saya kata,saya pun sedih bercampur kecewa bila die tak happy pergi skolah..

0 ulasan: