? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, August 13, 2011

ya Allah,terasa susah benar mencari dan mendapat taufiq dariMu..subhanaAllah..maha suci Allah,aku tak pernah berputus asa dalam mencari hidayahMu..janganlah kau tutup dan kunci pintu hati ku..janganlah kau mati dah gelapkan hatiku..ingin sekali aku menikmati betapa indahnya hidup sekiranya mendapat NUR Mu.
ya Allah,tuhan yaang maha pengasih lagi penyayang,ya Allah ya ghaffar,tuhan yang maha pengampun,kau ampunilah segala dosa2 yang telah aku lakukan.kau bukalah pintu hatiku,tunjukkanlah aku jalan yang lurus,kuatkan iman dan kesabaranku dalam mencari sinar hidayahmu.ya Allah,janganlah kau balik-balikan hatiku.
banyak benar dosa2ku..tapi aku percaya,Allah itu maha pengampun,asalkan kita tak pernah berputus asa dan sentiasa bertaubat kepadaNya..
sungguh,aku ingin sekali menikmati saat2 berdua-duaan dengan yang maha pencipta.ingin merasai betapa indah nya suasana itu..semoga Allah mempertemukan aku dengan malam itu.. ingin sekali aku sujud,menangis dan meratap serta memohon agar segala salah silapku,dosa2 ku diampunkan..semoga aku menjadi orang2 yang terpilih slepas ini,menjadi orang yg lebih baik dari sekarang..
sesalan itu selalu ada.kesal itu juga ada.mampukah aku meminta ampun di atas segala dosa2 ku?..sesungguhnya Allah maha mengetahui

0 ulasan: