? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 25, 2011

terima kasih ya Allah,kerana memberi rasa itu

tahun ni raya dengan najihah jer.mr.hubby beraya dilaut.. :( lil bit sad,but its ok..tanggungjawab dia..so semalam terpakselah kami bersalam raya awal dari biase..hehehe..kami solat isyak sama2,air mata dah mula bergenang..sesal dan kesal serta takut dengan dosa2 yang telah dilakukan pada suami..takut dosa2 aku tak diampunkan.takut dengan azab dan balasan tuhan.
dan disaat mencium tangan suami,sungguh,air mata tak dapat ditahan lagi..laju cam air terjun la plak..saya hanya mampu meminta ampun pada setiap dosa2 saya,semoga dia memaafkan setiap salah laku saya,dihalalkan makan minum saya..dalam tersesak2,sesak nafas saya hanya Allah yang tahu,betapa saya menyesal dan kesal diatas semua kesalahan saya..(setitis air mata suami jatuh disaat saya tak mampu lagi unutk berkata2)..
bersyukurnya saya,kerana Allah memberikan rasa itu..maha suci Allah,hati saya tenang,jiwa saya kosong..
to all my followers,my fb frens, selamat hari raya,maaf zahir dan batin...

0 ulasan: