? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 12, 2011

hah!!! amacam?? best tak background muzik yg baru?? best kan?
anyway,salam ramdhan,even dah 12 hari berpuase.alhamdulillah,syukur Allah menlimpahkan kurniaan rezeki dan rahmanNya untuk aku..i'm 30 weeks already.boleh berpuasa,tak penat dan tersangat2 suka makan..subhanaAllah maha suci Allah,Dia yang memberi kekuatan dan kudrat serta semngat.
dan story yang paling best nk share ialah,hari tu p scan..yihuuuu guess wut?? baby tak lagi songsang..dah pusing dah..(hopefully kekal la yer,sbb doktor kata ada kemungkinan bby akan pusing lagi).placenta pun dah naik..doktor kata keep on walking and moving.berat baby 1.6++.
hanya pada Allah saya panjatkan kesyukuran ini..saya jauh dengan umi,segala benda saya siapkan sndiri.sesungguhnya Allah sedang mengira titik air mata saya yg jatuh disaat saya memohon serta merayu padanya agar permudahkan urusan dunia dan akhirat saya.

*******doakan saya,semoga dipermudahkan bersalin,sihat dan selamat yer*******
salam ramdhan untuk semua

0 ulasan: