? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 25, 2011

terima kasih ya Allah,kerana memberi rasa itu

tahun ni raya dengan najihah jer.mr.hubby beraya dilaut.. :( lil bit sad,but its ok..tanggungjawab dia..so semalam terpakselah kami bersalam raya awal dari biase..hehehe..kami solat isyak sama2,air mata dah mula bergenang..sesal dan kesal serta takut dengan dosa2 yang telah dilakukan pada suami..takut dosa2 aku tak diampunkan.takut dengan azab dan balasan tuhan.
dan disaat mencium tangan suami,sungguh,air mata tak dapat ditahan lagi..laju cam air terjun la plak..saya hanya mampu meminta ampun pada setiap dosa2 saya,semoga dia memaafkan setiap salah laku saya,dihalalkan makan minum saya..dalam tersesak2,sesak nafas saya hanya Allah yang tahu,betapa saya menyesal dan kesal diatas semua kesalahan saya..(setitis air mata suami jatuh disaat saya tak mampu lagi unutk berkata2)..
bersyukurnya saya,kerana Allah memberikan rasa itu..maha suci Allah,hati saya tenang,jiwa saya kosong..
to all my followers,my fb frens, selamat hari raya,maaf zahir dan batin...

Saturday, August 13, 2011

ya Allah,terasa susah benar mencari dan mendapat taufiq dariMu..subhanaAllah..maha suci Allah,aku tak pernah berputus asa dalam mencari hidayahMu..janganlah kau tutup dan kunci pintu hati ku..janganlah kau mati dah gelapkan hatiku..ingin sekali aku menikmati betapa indahnya hidup sekiranya mendapat NUR Mu.
ya Allah,tuhan yaang maha pengasih lagi penyayang,ya Allah ya ghaffar,tuhan yang maha pengampun,kau ampunilah segala dosa2 yang telah aku lakukan.kau bukalah pintu hatiku,tunjukkanlah aku jalan yang lurus,kuatkan iman dan kesabaranku dalam mencari sinar hidayahmu.ya Allah,janganlah kau balik-balikan hatiku.
banyak benar dosa2ku..tapi aku percaya,Allah itu maha pengampun,asalkan kita tak pernah berputus asa dan sentiasa bertaubat kepadaNya..
sungguh,aku ingin sekali menikmati saat2 berdua-duaan dengan yang maha pencipta.ingin merasai betapa indah nya suasana itu..semoga Allah mempertemukan aku dengan malam itu.. ingin sekali aku sujud,menangis dan meratap serta memohon agar segala salah silapku,dosa2 ku diampunkan..semoga aku menjadi orang2 yang terpilih slepas ini,menjadi orang yg lebih baik dari sekarang..
sesalan itu selalu ada.kesal itu juga ada.mampukah aku meminta ampun di atas segala dosa2 ku?..sesungguhnya Allah maha mengetahui

Friday, August 12, 2011

hah!!! amacam?? best tak background muzik yg baru?? best kan?
anyway,salam ramdhan,even dah 12 hari berpuase.alhamdulillah,syukur Allah menlimpahkan kurniaan rezeki dan rahmanNya untuk aku..i'm 30 weeks already.boleh berpuasa,tak penat dan tersangat2 suka makan..subhanaAllah maha suci Allah,Dia yang memberi kekuatan dan kudrat serta semngat.
dan story yang paling best nk share ialah,hari tu p scan..yihuuuu guess wut?? baby tak lagi songsang..dah pusing dah..(hopefully kekal la yer,sbb doktor kata ada kemungkinan bby akan pusing lagi).placenta pun dah naik..doktor kata keep on walking and moving.berat baby 1.6++.
hanya pada Allah saya panjatkan kesyukuran ini..saya jauh dengan umi,segala benda saya siapkan sndiri.sesungguhnya Allah sedang mengira titik air mata saya yg jatuh disaat saya memohon serta merayu padanya agar permudahkan urusan dunia dan akhirat saya.

*******doakan saya,semoga dipermudahkan bersalin,sihat dan selamat yer*******
salam ramdhan untuk semua