? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 23, 2011

3 month already!!

cepatnya mase kan...dah 3 bulan dah..morning sickness pun dah hilang...perut pun dah makin membesar..its nice..rase happy sgt2..just feel l little bit kicking..selalu tgk perut kat cermin,sambil berdoa,ya Allah kau lindungilah anak dalam perutku..
tak tahu kenapa,pregnant kali ni,make me so happy..even ade alahan..mungkin sumthing unxpected kot..bertambah ramai la family nnt..saya pula akan jadi mother of 2 child..saat2 mengandung saya lalui dengan hati yang senang..tak terasa keletihan walaupun terpakse naik turun tangga 2 kali sehari dari tingkat 3..
doakan supaya saya selamat,senang melahirkan,dan dipanjangkan umur saya..juga,maafkan saya andai ade tulisan saya diFB mahupun di blog yang terkasar atau pun terguris perasaan sape2...
love you all..terima kasih sebb sudi follow and step by...muahhhh..

Sunday, April 10, 2011

happy birthday to me...10th april 2011

lamanya tak update blog ni..:(
today is my besday..happy 29th besday suzie othman..
dah 29 tahun..alhamdulillah..diumur 29 tahun saya akan dapat cahaya mata yang ke 2..
semoga 28 tahun yang lepas memberi kan pengalaman pahit dan manis serta pengajaran yang boleh saya jadikan tauladan unutk hadapi hidup saya yang mendatang.
syukur ke hadrat Allah,kerana Dia masih memberi saya peluang untuk terus membuka mata,melihat anak2 dan suami serta keluarga tersayang.
untuk kawan2 yang pernah datang dan pergi dalam hidup saya,trima kasih unutk kenangan bersama kalian.
semoga saya menjadi hamba Allah yang taat pada perintahnya
semoga saya bisa menjadi seorang isteri yang solehah dan taat pada suami
semoga saya menjadi ibu yang sempurna kepada anak2 saya..
semoga saya menjadi anak yang lebih berbakti kepada kedua ibu bapa saya