? ??????????????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (87 Ratings)??2033 Grabs Today. 16064 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????????????????Dawn Stilled Water? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??1722 Grabs Today. 5853 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 12, 2010

ibu..ibu..syurga tu dimana?

happy dengan gelagat sikecil hari ni..macm-macam soalan yang dia tanya..tapi soalan yang paling best sekali bila dia tanya "ibu..ibu,syurga tu kat mana?"tergamam sekejap aku...ligat nak mencari jawapan untuk sicomel yang berusia 4 tahun ni...bukan apa,nk suruh dia lebih faham dan lebih jelas..bukan senang untuk menerangkan syurga seorang anak terletak dibawah kaki ibu..mungkin penerimaannya berlainan...."syurga tu ada diatas sana.kakak nak masuk syurga tak?syurga tu tempat anak2 yang baik2,untuk yang dengar kata ibu,untuk yang tak degil"
"kakak kan anak ibu yang baik...kakak tolong ibu masak,tolong ibu buat mcm2"
aku tersenyum dengar jawapan sikecil.shes my lil princess...segala2 yang aku buat hanya tumpukan pada dia..kuserahkan seluruh jiwa raga pada anak kesayanganku ini...doa tak pernah putus kutitipkan untuk dia..semoga nanti dia membesar dengan takwa dan iman..betul kata orang...kita takkan merasa bagaimana perasaan seorang ibu selagi kita sendiri tak menjd ibu..
alhamdulillah..aku sedang merasainya sekarang..indah dunia seorang ibu...
untuk anak kesyangan ibu...membesarlah dengan riang nak..ibu sentiasa disisimu disaat susah dan senangmu..disaat suka dan dukamu...doa ibu sepanjang zaman untukmu.ibu tak pernah lelah untuk mendoakanmu...salam sayang untuk anak ibu..nureen najihah muhd bukhari...

0 ulasan: